شرایط بازگشت کالا

شرایط ضمانت ۷ روز بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشتی، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته و باز نشده باشد. در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد، تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل، معدوم می‌شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان زادمهر تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان زادمهر اطلاع دهید. برای تماس، یکی از این دو روش را انتخاب کنید:

  1. با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۰۷۳۷ با امور مشتریان زادمهر تماس بگیرید.
  2. به شماره واتساپ یا ایتای زادمهر ۰۹۰۵۶۴۱۹۷۸۰ پیام ارسال نمایید.
    در پیام، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال کنید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کند. ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید، عکس ارسال کنید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می‌شود. پس از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفاً مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش‌های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان زادمهر هماهنگ کنید. در بازگشت کالا از شهرستان‌ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق ایمیل یا پیام برای بخش امور مشتریان زادمهر فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان و روش ارسال کالا با امور مشتریان زادمهر هماهنگ شود. توجه داشته باشید، در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از سیستم حمل و نقل مورد تأیید زادمهر در تهران یا پست عادی سفارشی بازگردانده شود، هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود. در تمامی مواردی که نیاز به عودت وجه و واریز مبلغ به حساب مشتری است، بین ۳ تا ۷ روز کاری (به جز پنج‌شنبه و جمعه) از زمان هماهنگ شده با تیم خدمات مشتریان زادمهر، وجه مورد نظر به حساب مشتری واریز خواهد شد.